• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۳/۱۸ 
  • تعداد بازدید : 18604
قرارداد پرسنلی نیروهای آوایی الكترونیكی شد
با توجه به اینکه ابزار اصلی مورد نیاز برای انجام اینکار وجود شماره تلفن همراه افراد ( به روز شده و به نام خود شخص)  است، کلیه همکاران موظف هستند تا در صورت تغییر شماره همراه خود مراتب را در اسرع وقت به نمایندگان آوا سلامت در استانها اعلام نمایند.

موسسه کارآفرینان آواسلامت در راستای برنامه توسعه و ارتقاء زیرساخت های خود در سال 1400 اقدام به الکترونیکی کردن قراردادهای پرسنلی نیروهای تحت پوشش در سطح کشور نموده است.

به همین منظور همکاران آوایی می توانند با استفاده از بستر اینترنت قرارداد پرسنلی خود را رویت و به صورت دیجیتالی آن را امضاء نمایند. این کار علاوه بر جلوگیری از مراجعه نیروها به دفاتر نمایندگی به حذف برخی فرآیندهای زمانبر نیز می انجامد.

 

با توجه به اینکه ابزار اصلی مورد نیاز برای انجام این کار وجود شماره تلفن همراه افراد ( در دسترس، به روز شده و به نام خود شخص)  است، کلیه همکاران موظف اند تا در صورت تغییر شماره همراه خود مراتب را در اسرع وقت به نمایندگان آوا سلامت در استانها اعلام نمایند.

 

طبق برنامه ریزی صورت گرفته که بر اساس شرایط دانشگاههای طرف قرارداد می باشد، فراخوان افراد جهت انجام امضاء قرارداد از طریق پیامک با شماره اختصاصی 50004342 به تلفن همراه ایشان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است در تولید امضای دیجیتال از اطلاعاتی که به طور منحصر بفرد در اختیار امضا کننده است استفاده می‌شود،این امضاء به طور خودکار و توسط رایانه ایجاد می‌گردد.

 

امضای دیجیتال در بسیاری از کشورها ازجمله ایران، از لحاظ قانونی پشتیبانی می‌شود. قانون تجارت الکترونیکی که در سال 1382 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، مهمترین سندی است که امضای دیجیتال را ازنظر قانونی پوشش می دهد. ماده 7 این قانون به‌صراحت بیان می‌کند (( هرگاه قانون وجود امضا را لازم بداند امضای الکترونیکی مکفی است))

به همین منظور کلیه همکاران گرامی نکات زیر را در این رابطه مد نظر قرار دهند:

فرم تعهدنامه مربوط به تایید امضاء الکترونیکی قرارداد توسط همکار تکمیل و تحویل نماینده آواسلامت گردد.


تا قبل از زمان دریافت پیامک هیچ اقدامی در خصوص مراجعه به سامانه و پیگیری از دفاتر استانی و مرکزی انجام نشود.


به منظور انجام مراحل تایید و امضاء قرارداد می بایست تلفن همراه همکار به نام ایشان باشد. در غیر اینصورت به جهت تسریع در انجام کار قبل از زمان امضاء قرارداد برای خرید یا تغییر نام سیم کارت به دفاتر نمایندگی اپراتور مربوطه مراجعه شود.


پس از دریافت پیامک افراد باید در بازه زمانی اعلام شده نسبت به امضاء قرارداد خود اقدام نمایند، بدیهیست بعد از این زمان امکان انجام عملیات مقدور نمی باشد.


امضاء قرارداد از طریق ورود به پروفایل پرسنلی قابل انجام می باشد. نکات آموزشی در خصوص مراحل تایید و امضاء قرارداد در این صفحه قابل مشاهده است.


استفاده از خدمات الکترونیکی آواسلامت از قبیل مشاهده فیش حقوقی، انواع گواهی های ضمانت، کسر از حقوق و...صرفا پس از امضای قرارداد پرسنلی امکان پذیر است.

امتیاز :  ۴.۱۹ |  مجموع :  ۴۷

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0